Moduł księgowy
Z Baza wiedzy Sokaris
Moduł księgowy służy do prowadzenia ewidencji księgowej w formie Książki Przychodów i Rozchodów (KPiR).
W obecnej wersji moduł umożliwia:
- Prowadzenie i wydruk KPiR, Bilansu firmy i Podsumowania
- Uwzględnianie wartości spisu z natury na początek/koniec roku podatkowego
- Automatyczne księgowanie faktur sprzedaży, zakupu, paragonów itd. w Księdze
- Ewidencjonowanie dowolnych kosztów i przychodów za pomocą dowodów księgowych
- Obliczanie i ewidencjonowanie składek ZUS
- Obliczanie zaliczki na podatek dochodowy na zasadach ogólnych (skala podatkowa) lub przy podatku liniowym
- Rozpoczęcie pracy z modułem w dowolnym miesiącu roku
- Prognozowanie podatku dochodowego w trakcie miesiąca
Plany rozwoju modułu:
- Ewidencja środków trwałych