Płatności online: Różnice pomiędzy wersjami

Z Baza wiedzy Sokaris
 
Linia 5: Linia 5:
 
* Masz konto w tym samym banku co bank ONLINE i przelew zrobisz na konto ONLINE w tym samym banku - zostanie on zaksięgowany w ciągu 10-15 minut od wpłaty
 
* Masz konto w tym samym banku co bank ONLINE i przelew zrobisz na konto ONLINE w tym samym banku - zostanie on zaksięgowany w ciągu 10-15 minut od wpłaty
 
* Masz konto w innym banku, ale przelew zrobisz na konto ONLINE - zostanie on zaksięgowany w najbliższej sesji KIR. Czyli najpierw następuje - o godzinie właściwej dla Twojego banku - sesja wychodząca KIR, następnie następuje - o godzinie właściwej dla naszego banku ONLINE sesja przychodząca KIR, następnie w ciągu 10-15 minut przelew zostanie zaksięgowany
 
* Masz konto w innym banku, ale przelew zrobisz na konto ONLINE - zostanie on zaksięgowany w najbliższej sesji KIR. Czyli najpierw następuje - o godzinie właściwej dla Twojego banku - sesja wychodząca KIR, następnie następuje - o godzinie właściwej dla naszego banku ONLINE sesja przychodząca KIR, następnie w ciągu 10-15 minut przelew zostanie zaksięgowany
* Zrobisz przelew na konto OFFLINE - zostanie zaksięgowany przez naszego pracownika. W takim przypadku spodziewaj się, że potrwa to od kilku godzin do maksymalnie dwóch dni roboczych.
 
  
 
'''Pamiętaj''' aby w tytule płatności podać '''numer zamówienia'''!.  
 
'''Pamiętaj''' aby w tytule płatności podać '''numer zamówienia'''!.  
Linia 19: Linia 18:
 
== Numery rachunków obsługiwane przez system płatności ONLINE ==
 
== Numery rachunków obsługiwane przez system płatności ONLINE ==
 
* ING '''18 1050 1171 1000 0090 6278 1126'''
 
* ING '''18 1050 1171 1000 0090 6278 1126'''
 
== Numery rachunków OFFLINE (księgowanie potrwa do dwóch dni roboczych!) ==
 
* Alior Bank '''29 2490 0005 0000 4500 5304 4985'''
 
* PKO S.A. '''35 1240 3103 1111 0010 0654 9407'''
 
* PKO BP '''64 1020 3668 0000 5602 0315 6262'''
 
* Mbank '''19 1140 2004 0000 3902 3340 0398'''
 
  
 
== Tytuł płatności jest najważniejszy ==
 
== Tytuł płatności jest najważniejszy ==
 
'''Pamiętaj!''' W tytule płatności podaj numer zamówienia!
 
'''Pamiętaj!''' W tytule płatności podaj numer zamówienia!
 
Dzięki temu przyśpieszysz czas księgowania. Przelewy z tytułem "transfer środków" albo "opłata za licencję" mogą być niemożliwe do zaksięgowania, ponieważ nie zawsze jesteśmy w stanie znaleźć podmiot który zapłacił. Zwłaszcza jeśli przelew zostanie dokonany z konta prywatnego. W takim przypadku skontaktuj się z nami telefonicznie (minimum dwa dni robocze po wpłacie!)
 
Dzięki temu przyśpieszysz czas księgowania. Przelewy z tytułem "transfer środków" albo "opłata za licencję" mogą być niemożliwe do zaksięgowania, ponieważ nie zawsze jesteśmy w stanie znaleźć podmiot który zapłacił. Zwłaszcza jeśli przelew zostanie dokonany z konta prywatnego. W takim przypadku skontaktuj się z nami telefonicznie (minimum dwa dni robocze po wpłacie!)

Aktualna wersja na dzień 08:46, 18 wrz 2019

Płatności ONLINE

Dzięki płatnościom ONLINE, Twoje zamówienie jest realizowane do 15 min od pojawiania się kwoty na naszym koncie. Nasz system co 10-15 minut sprawdza wyciągi na kontach ONLINE.

Jeśli:

  • Masz konto w tym samym banku co bank ONLINE i przelew zrobisz na konto ONLINE w tym samym banku - zostanie on zaksięgowany w ciągu 10-15 minut od wpłaty
  • Masz konto w innym banku, ale przelew zrobisz na konto ONLINE - zostanie on zaksięgowany w najbliższej sesji KIR. Czyli najpierw następuje - o godzinie właściwej dla Twojego banku - sesja wychodząca KIR, następnie następuje - o godzinie właściwej dla naszego banku ONLINE sesja przychodząca KIR, następnie w ciągu 10-15 minut przelew zostanie zaksięgowany

Pamiętaj aby w tytule płatności podać numer zamówienia!.

Dane do przelewu

Sokaris Oprogramowanie

Błękitna 3

46-300 Olesno

Numery rachunków obsługiwane przez system płatności ONLINE

  • ING 18 1050 1171 1000 0090 6278 1126

Tytuł płatności jest najważniejszy

Pamiętaj! W tytule płatności podaj numer zamówienia! Dzięki temu przyśpieszysz czas księgowania. Przelewy z tytułem "transfer środków" albo "opłata za licencję" mogą być niemożliwe do zaksięgowania, ponieważ nie zawsze jesteśmy w stanie znaleźć podmiot który zapłacił. Zwłaszcza jeśli przelew zostanie dokonany z konta prywatnego. W takim przypadku skontaktuj się z nami telefonicznie (minimum dwa dni robocze po wpłacie!)