Zdalna konsola serwisowa: Różnice pomiędzy wersjami

Z Baza wiedzy Sokaris
(Nowa strona: Zdalna konsola serwisowa jest to narzędzie umożliwiające serwisantowi firmy Sokaris na podłączenie się do Państwa bazy danych i dokonaniu w niej niezbędnych napraw czy modyfikac...)
 
Linia 1: Linia 1:
 
Zdalna konsola serwisowa jest to narzędzie umożliwiające serwisantowi firmy Sokaris na podłączenie się do Państwa bazy danych i dokonaniu w niej niezbędnych napraw czy modyfikacji. Niejednokrotnie jest to szybsza i wygodniejsza droga niż wysyłanie kopii zapasowej do analizy i naprawy, poza tym nie występuje konieczność przestoju w pracy.
 
Zdalna konsola serwisowa jest to narzędzie umożliwiające serwisantowi firmy Sokaris na podłączenie się do Państwa bazy danych i dokonaniu w niej niezbędnych napraw czy modyfikacji. Niejednokrotnie jest to szybsza i wygodniejsza droga niż wysyłanie kopii zapasowej do analizy i naprawy, poza tym nie występuje konieczność przestoju w pracy.
 +
  
 
Gdy po kontakcie z Biurem Obsługi lub serwisem zostanie uzgodnione użycie konsoli serwisowej, to drogą mailową lub telefoniczną otrzymają Państwo ''token EasyConnect'', klucz składający się z ośmiu znaków.
 
Gdy po kontakcie z Biurem Obsługi lub serwisem zostanie uzgodnione użycie konsoli serwisowej, to drogą mailową lub telefoniczną otrzymają Państwo ''token EasyConnect'', klucz składający się z ośmiu znaków.
 +
  
 
Po otrzymaniu klucza:
 
Po otrzymaniu klucza:
* Proszę wybrać z menu Pomoc->Zdalna konsola serwisowa.
+
- Proszę wybrać z menu Pomoc->Zdalna konsola serwisowa.
* Uruchomi się mała aplikacja "Monitor zdalnej sesji serwisowej..."  
+
- Uruchomi się mała aplikacja "Monitor zdalnej sesji serwisowej..."  
* W pierwszym polu na górze Jako "token EeasyConnect" proszę podać otrzymany wcześniej klucz.
+
- W pierwszym polu na górze Jako "token EeasyConnect" proszę podać otrzymany wcześniej klucz.
* Proszę nacisnąć przycisk Rozpocznij zdalną sesję serwisową". Przycisk stanie się nieaktywny.
+
- Proszę nacisnąć przycisk Rozpocznij zdalną sesję serwisową". Przycisk stanie się nieaktywny.
* Gdy przycisk znów stanie się aktywny, to serwisant zakończył pracę, można zamknąć konsolę serwisową.
+
- Gdy przycisk znów stanie się aktywny, to serwisant zakończył pracę, można zamknąć konsolę serwisową.
  
 
P.S. Bez inicjatywy z Państwa strony nasz serwis nie ma dostępu do bazy danych, połączenie może zostać zainicjowane tylko po uzyskaniu klucza i naciśnięciu przycisku Rozpocznij.
 
P.S. Bez inicjatywy z Państwa strony nasz serwis nie ma dostępu do bazy danych, połączenie może zostać zainicjowane tylko po uzyskaniu klucza i naciśnięciu przycisku Rozpocznij.

Wersja z 10:48, 26 sty 2011

Zdalna konsola serwisowa jest to narzędzie umożliwiające serwisantowi firmy Sokaris na podłączenie się do Państwa bazy danych i dokonaniu w niej niezbędnych napraw czy modyfikacji. Niejednokrotnie jest to szybsza i wygodniejsza droga niż wysyłanie kopii zapasowej do analizy i naprawy, poza tym nie występuje konieczność przestoju w pracy.


Gdy po kontakcie z Biurem Obsługi lub serwisem zostanie uzgodnione użycie konsoli serwisowej, to drogą mailową lub telefoniczną otrzymają Państwo token EasyConnect, klucz składający się z ośmiu znaków.


Po otrzymaniu klucza: - Proszę wybrać z menu Pomoc->Zdalna konsola serwisowa. - Uruchomi się mała aplikacja "Monitor zdalnej sesji serwisowej..." - W pierwszym polu na górze Jako "token EeasyConnect" proszę podać otrzymany wcześniej klucz. - Proszę nacisnąć przycisk Rozpocznij zdalną sesję serwisową". Przycisk stanie się nieaktywny. - Gdy przycisk znów stanie się aktywny, to serwisant zakończył pracę, można zamknąć konsolę serwisową.

P.S. Bez inicjatywy z Państwa strony nasz serwis nie ma dostępu do bazy danych, połączenie może zostać zainicjowane tylko po uzyskaniu klucza i naciśnięciu przycisku Rozpocznij.