Zdalna konsola serwisowa

Z Baza wiedzy Sokaris
Wersja z dnia 10:48, 26 sty 2011 autorstwa P. Mondzelewski (dyskusja | edycje) (Nowa strona: Zdalna konsola serwisowa jest to narzędzie umożliwiające serwisantowi firmy Sokaris na podłączenie się do Państwa bazy danych i dokonaniu w niej niezbędnych napraw czy modyfikac...)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Zdalna konsola serwisowa jest to narzędzie umożliwiające serwisantowi firmy Sokaris na podłączenie się do Państwa bazy danych i dokonaniu w niej niezbędnych napraw czy modyfikacji. Niejednokrotnie jest to szybsza i wygodniejsza droga niż wysyłanie kopii zapasowej do analizy i naprawy, poza tym nie występuje konieczność przestoju w pracy.

Gdy po kontakcie z Biurem Obsługi lub serwisem zostanie uzgodnione użycie konsoli serwisowej, to drogą mailową lub telefoniczną otrzymają Państwo token EasyConnect, klucz składający się z ośmiu znaków.

Po otrzymaniu klucza:

  • Proszę wybrać z menu Pomoc->Zdalna konsola serwisowa.
  • Uruchomi się mała aplikacja "Monitor zdalnej sesji serwisowej..."
  • W pierwszym polu na górze Jako "token EeasyConnect" proszę podać otrzymany wcześniej klucz.
  • Proszę nacisnąć przycisk Rozpocznij zdalną sesję serwisową". Przycisk stanie się nieaktywny.
  • Gdy przycisk znów stanie się aktywny, to serwisant zakończył pracę, można zamknąć konsolę serwisową.

P.S. Bez inicjatywy z Państwa strony nasz serwis nie ma dostępu do bazy danych, połączenie może zostać zainicjowane tylko po uzyskaniu klucza i naciśnięciu przycisku Rozpocznij.