Zdalna konsola serwisowa

Z Baza wiedzy Sokaris
Wersja z dnia 10:57, 26 sty 2011 autorstwa J.laskowski (dyskusja | edycje)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Zdalna konsola serwisowa jest to narzędzie umożliwiające serwisantowi firmy Sokaris na podłączenie się do Państwa bazy danych i dokonanie w niej niezbędnych napraw czy modyfikacji. Niejednokrotnie jest to szybsza i wygodniejsza droga niż wysyłanie kopii zapasowej do analizy i naprawy, poza tym nie występuje konieczność przestoju w pracy.


Gdy po kontakcie z Biurem Obsługi lub serwisem zostanie uzgodnione użycie konsoli serwisowej, to drogą mailową lub telefoniczną otrzymają Państwo token EasyConnect, klucz składający się z ośmiu znaków.


Po otrzymaniu klucza:

  1. Proszę wybrać z menu Pomoc->Zdalna konsola serwisowa.
  2. Uruchomi się mała aplikacja "Monitor zdalnej sesji serwisowej..."
  3. W pierwszym polu na górze jako "token EeasyConnect" proszę podać otrzymany wcześniej klucz.
  4. Proszę nacisnąć przycisk "Rozpocznij zdalną sesję serwisową". Przycisk stanie się nieaktywny.
  5. Gdy przycisk znów stanie się aktywny, to serwisant zakończył pracę, można zamknąć konsolę serwisową.


P.S. Bez inicjatywy z Państwa strony nasz serwis nie ma dostępu do bazy danych, połączenie może zostać zainicjowane tylko po uzyskaniu klucza i naciśnięciu przycisku Rozpocznij.